100% pytanych poleca Centrum Logistyczne DMT

Rynek usług logistycznych w Polsce, choć stosunkowo młody cechuje się dużym zróżnicowaniem i wysoką konkurencyjnością. Wymaga od graczy ciągłej aktywności, rozwoju i inwestycji. Sprawny operator logistyczny to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta a poziom  satysfakcji klienta z obsługi, odgrywa tu kluczowe znaczenie.

 

Ankietowanie klientów pod kątem ich poziomu zadowolenia może ujawnić, jak oceniają swoje kontakty z firmą ogólnie, a przy dobrej konstrukcji ankiety dostarczyć informacji na temat poszczególnych elementów oferty dostawcy usług logistycznych.

 

Centrum Logistyczne DMT działa w sektorze logistyki od 1999 roku. Codziennie pracownicy dokładają wszelkich starań, aby klienci czuli korzyść ze współpracy z firmą.  W badaniu zapytano jak to wygląda z ich perspektywy.

 

Ankietę przeprowadzono w formie wywiadu telefonicznego.  Ocenie podlegały:

  • poziom satysfakcji z obsługi,
  • poziom zadowolenia z oferty,
  • gotowość do polecenia DMT.

 

Każde przedsiębiorstwo, które chce odnosić sukcesy na rynku  powinno dostarczać takie produkty i usługi, które najpełniej zaspokoją potrzeby jego klientów. „Na reputację przedsiębiorstwa niewątpliwy wpływ mają opinie klientów, którzy chętnie dzielą się nimi ze swoimi  znajomymi, współpracownikami, partnerami w biznesie. Dlatego fakt, że Centrum Logistyczne DMT poleca 100% pytanych wywarło na nas ogromne wrażenie.” – mówi Michał Kujawa Logistic Manager z Centrum Logistycznego DMT.

 

W ramach ogólnej oceny brano pod uwagę zadowolenie z użytkowania Platformy Internetowej, kontaktu z Działem Obsługi Klienta oraz Obsługi Magazynowej – osobno po stronie Przyjęcia towaru do magazynu i Wydań towaru z magazynu. Pytania dotyczyły zarówno organizacji pracy jak i postawy pracowników. Średnia z otrzymanych ocen wyniosła 5,58 pkta w skali od 1 do 6.

 

Podczas badania udało się też zapytać o poszczególne elementy oferty Centrum Logistycznego DMT takie jak: integracje internetowe, platformę do zarządzania towarem, magazyn, co-packing, etykietowanie, transport własny i kuriera, wirtualny handlowiec i usługi specjalne. Oceny wahały się w przedziale od 4,97 pkta do 5,57 pkta w skali od 1 do 6.

 

„W ocenie klientów jesteśmy Centrum Logistycznym na 5+. Chcemy nie tylko utrzymać ten poziom usług, ale przejąć bardziej aktywną rolę w doskonaleniu procesów logistycznych klienta. Stanie się doradcą jest kierunkiem, który pozwoli nam wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów w biznesie” – mówi Michał Kujawa.

 

Badanie będzie cyklicznie powtarzane. Raport szczegółowy można pobrać tu.